|
december 2009
Er zijn nog drie plaatsen vrij in de workshop Strip je Vrij!: 9 januari / 6 februari / 6 maart 2010. Kijk hier voor meer informatie. Schrijf je in en maak van 2010 een geweldige jaar waarin je straalt, bruist en geniet!
10 x Meer Plezier 1 en 10x Meer Plezier 2 beginnen weer 11 januari 2010. Geef je snel op voor meer Plezier in het nieuwe jaar! Ik heb nog een paar plaatsen over! klik hier voor meer informatie over deze webcursus!
Op 14 februari is Moem Spirit!. Een middag ter herinnering, inspiratie of kennismaking met Moem, met mij en de vrouw die jij óók kunt zijn! Lees meer...
Sloeries&Godinnen was zo'n succes dat we meteen weer een nieuwe workshop hebben gepland op 20 en 21 maart 2010. Meld je op tijd aan want we zitten alweer bijna vol!
Moem sponsorde Pheona en de stichting 'Love Eilish' om vrouwen bewust te maken van eierstokkanker en de sypmtomen. Klik hier voor haar verslag van de Sahara-trek.
Wil je de Moem nieuwsbrief niet meer ontvangen of liever ontvangen op een
ander adres? Klik hier
|
|
D
ecember. Behalve dat het heel erg koud is, er nu zelfs sneeuw ligt en ik een hoofd vol snot heb, is het een feestmaand. Sinterklaas achter de rug met alles erop en eraan, de kerst nog voor de boeg, bedenk ik dat ik in augustus een ander feestje heb overgeslagen: Moem bestaat vijf jaar!
Even snuiten.
In vijf jaar heb ik honderden vrouwen langs zien komen in al mijn cursussen en workshops. Vrouwen die Meer wilden in hun leven. Vrouwen op zoek naar Plezier, naar hun sensualiteit, naar leven en bruisen in plaats van overleven. Vrouwen die ik soms één keer mocht begroeten maar ook veel vrouwen die de afgelopen jaren echt alles hebben gevolgd wat ik in Moem maar te bieden heb.
Waar zijn de tissues? Even snuiten hoor!
Ik heb genoten èn veel geleerd van al die vrouwen die heel even of wat langer in mijn leven waren. Door de verschillende behoeften van de deelneemsters, de verschillende levens, verschillende karakters en manieren om te leren kan ik nu nog beter dan vroeger inspelen op al die verschillen. De cursussen en workshops groeien daardoor lekker mee en worden constant bijgewerkt, wat het geven en het volgen van zo'n cursus of workshop tot een groot plezier maakt.
Snuiten, en even zalf op mijn neus smeren, van die lekkere Rosebud Salve. Ah da's beter.
Maar Moem blijft ook steeds vernieuwen. Ik houd van dynamiek, van beweging, van dromen en dan neerzetten. Sommige dromen hebben wat meer tijd nodig gehad dan ik had gedacht ;-) maar een paar dromen heb ik afgelopen maanden ècht aandacht gegeven en die zijn nu helemaal klaar en gepland. Het zijn echte jubileumdromen geworden en ook een soort feestjes:een klein feestje in de vorm van Moem Spirit! en een groot feest in de vorm van mijn Glorieuze Vrouwen Maandblog. Hieronder in de Moem Tips lees je er meer over.
Neus snuiten, oh eerst niesen en dan neus snuiten.
Afgelopen jaren is Moem niet alleen uitgebreid in aantal cursussen, cursisten en fans die mijn nieuwsbrief ontvangen maar ook het aantal vrouwen met wie ik samenwerk is uitgebreid. Met Cora Emens geef ik Sloeries en Godinnen, Liesbeth Ruysink is mijn rechterh and in veel workshops, Laura en Satijn helpen me in de keuken bij workshops en sinds kort is Monique Lekanne aan dit geweldige team toegevoegd die mij gaat assisteren bij de webcursus 10x Meer Plezier. Nog meer Girlpower in Moem!
Snotterdesnot, nies, snuit.
Ik wens jou een 2010 vol bruisend plezier waar je van gaat stralen. En als je denkt dat je daar wat hulp bij zou kunnen gebruiken, doe dan mee met een workshop of cursus bij Moem. Wij doen ons uitzinnige best om met jou alles te delen wat wij geleerd hebben.
snif, snuit
liefs,
P.S. Afgelopen jubileumjaar heeft Moem ook veel aandacht van de media gehad. En ja, eindelijk heb ik al die columns en artikelen op mijn website gezet. Veel leesplezier!
Glorieuze Vrouwen Maandblog!
Blijf je lusten en verlangens herinneren, eren, vieren en uitbreiden. Geniet van het contact met andere vrouwen die net als jij iets hebben gevonden bij Moem wat ze niet kwijt willen raken maar willen blijven voeden. Lach, schep op, deel je avonturen in je leven vol Plezier en inspireer elkaar met de sprankelende aanwezigheid van jouw Glorieuze Vrouw!
De hele cursus 10x Meer Plezier gedaan en nog niet genoeg? Als je daarnaast ook een meerdaagse workshop of een vrouwencirkel bij Moem in Utrecht hebt gedaan dan is er voor jou het Glorieuze Vrouwen Maandblog! Lees meer hier! (Heb je nog niet de hele 10x Meer Plezier cursus afgerond? Klik dan hier! )
Moem Spirit!
Sprankelen, spelen, voelen en genieten. Spiegelen, delen en bevestigen. Veiligheid, grenzen bewaken en grenzen verleggen. Voelen hoe het óók kan zijn om vrouw te zijn. Niet de lasten, maar de lusten voelen en met elkaar delen. Je laten inspireren door andere vrouwen, je onderdompelen in een warm bad van energiek zusterschap. Dat is de spirit van Moem.
Moem Spirit is één middag waarin van alles langskomt dat Moem te bieden heeft. Voor vrouwen die al eerder bij Moem een workshop of webcirkel hebben gedaan is het een heerlijke gelegenheid om je samen met andere vrouwen weer te laten 'inspireren'. En als je nog nooit iets hebt gedaan is het een mooie kans om kennis te maken met Moem, met mij en met de vrouw die jij óók bent.Lees meer hier!
|